Základní škola Eduarda Štorcha a mateřská škola Ostroměř

Školní 315
507 52 OSTROMĚŘ
493 691 225
skola@zsostromer.cz

Druhý víkendový pobyt

30.06.2014 18:22

I druhý víkendový jazykový pobyt se vydařil. Máme nové zážitky, vědomosti a ...

No, vlastně posuďte sami.

 

„Kemp Alegro Dachova se nám velmi líbil, nejen proto, že jsme měli pěkné chatičky, ale také tam výborně vařili.“

„Na víkendovém pobytu to bylo dobré. O vyučování jsem se nenudila a zopakovala jsem si pár věcí z anglického jazyka.“

„Bála jsem se angličtiny, ale bylo to super.“

„Ke snídaním jsme měli švédské stoly a k obědu a večeři vždy něco dobrého uvařili.“

„Natáčeli jsme také videa a dělali pro nás různé soutěže.“

„Naučili nás spoustu nových věcí, ale zábavy také nebylo málo. Různé soutěže, které nám naši učitelé připravili, byly velmi pěkné. Nezapomenutelná byla i noční procházka lesem.“

„V neděli, poslední den pobytu, jsme natáčeli videa k písničce Happy, při tom byla veliká sranda.“

„Ale v noci na chatkách byla trochu zima.“

„Večer byla zima, ale nezmrznul jsem.“

„Bezva trampolína, večerka taky ušla a volno bylo nejlepší.“

„Hráli jsme hru, kde jsme měli najít básničky, zapamatovat si je a říct je na stanovišti.“

„Víkendových pobytů se znovu dočkáme v září. Moc se těšíme a doufáme, že se bude líbit i ostatním skupinkám.“

„Líbilo se mi tam a už se těším na podzim, až pojedeme znovu.“

 

                                                                                                   Páťáci, šesťáci, sedmáci